4 / 3 - mascara

Hela eftermiddagen har jag suttit/legat framför datan och kollat på th hills. Har snart kollat igenom hela säsong tre en gång till och ska snart börja på fyra. Har varit galet trött idag och var jätte nära att somna på religionslektionen. Om Essi inte rört på sig lite grann när jag låg med huvudet i hennes knä hade ögonen trillat ihop HELT. Dessutom somnade jag här hemma under ett av avsnitten på the hills och vaknade precis på slutet. Som tur va har jag ju redan sett alla dom.

Skulle ju lägga in bild på min nya mascara från igår, så här kommer en bild från google i alla fall. Det är Lumene's Blueberry Curl Mascara waterproof. Fick tipset av ebba och eftersom jag tycker hon har VÄRLDENS finaste ögonfransar kunde man ju hoppas på att få i närheten av hennes. Såklart blev dom inte lika fint böjda osv somhennes är naturligt typ. Men mascaran var riktigt bra! Det blev inte fullt med klumpar förutom de lilla som blir när mascaran är helt ny. fransarna blev bra och "spretiga". Dessutom är mina ögonfransar böjda ända sen imorse utan att jag använt ögonfransböjaren någon gång efter att jag satt på mascaran! I vanliga fall brukar jag behöva böja dom innan mascaran, så som man ska. Men även efter för att mascaran inte håller dom uppe. Det slapp jag med den här och är riktigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0