4 / 3 - ny dag nya chanser

Idag blir väl typ "sista" dagen i skolan innan praon. Eller i alla fall sista riktiga med tråkiga lektioner osv. Imorgon ska vi ju nämligen till kungsberget och våra fredagar är ju som alltid sjukt sköna med endast tre lektioner. Ikväll ska jag väl packa tills imorgon. Ska nog också ta och kolla igenom garderoben och så vad jag ska ha med till åre. Kanske ner på stan en sväng till någon dag. Kanske hitta något nytt så man kan vara lite fin där i alla fall. Dessutom glömde jag köpa puder igår, så det skulle behövas! Det blir inte idag i alla fall, för jag ska ta det lungt så jag orkar med att åka snowboard hela dagen imorgon. Ska dra till skolan nu, gymnastik vid 20 över 8. PUSS

Från stan igår med Ebba&Yasmina (och saaandro :-D) fr v. jag & Yasmina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är väskan ifrån?

2009-03-04 @ 16:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0