4 / 3 - rörigt i huvet

Jag känner att jag inte har så bra koll på någonting just nu. Jag vet inte hur mycket jag har glömt att lägga fram tills imorgon, om mina kläder kommer räcka eller om det kommer bli för kallt? Ebba svarar typ inte på sms så jag vet inte hur det har gått med kartor över Åre, eftersom jag inte hittade vårt hotell någonstanns på internet! Vår handledare är typ sjuk och henne skulle vi ha kontakt med nu i veckan för att få veta tider osv. Jag har heller ingen koll på vad jag ska ha med dit upp och tiden börjar rinna ut!
Dessutom borde jag duscha och tvätta håret, för jag känner på mig att jag kommer ångra om jag inte gör det i morn morgon. Men jag orkar inte det.. Kanske går upp extra tidigt och tar en dusch, för att bli lite pigg osv!

Längtar i alla fall till morgondagen, hoppas det blir lika bra som Rome förra året med klassen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0