6 / 3 - inget intressant!

Haha precis som rubriken säger. Jag har nog inget intressant att säga er läsare. Håller ju på med packningen för fullt. Dessvärre har jag inte ens gjort hälften av alla saker som står på min långa lista. Har i alla fall fått ner alla snowboardsaker tsm med kläder. Det är ju det viktigaste om man ska praoa (?)
Drivrutinerna för ebbas mobilabredband är i alla fall nere på datan nu. Om det är rätt pogram och allting funkar kommer vi att blogga även under veckan.

Eftersom det här är min sista "riktiga" kväll hemma innan jag åker iväg såg jag till att få välja middag, var nämligen sjukt sugen på tacos och efter det ben&jerry. Blev dessutom en film som jag redan sett innan, kommer inte ihåg va den hette men det var i alla fall en kille som inte kom in på collage och skapade alltså ett eget för alla som inte heller hade blivit intagna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0