6 / 3 - paaaaackning

Nu är det bara att packa för fullt! Tåget avgår från stationen 23.15 imorn och då ska jag ha packat allting som står på min 1,5 A4sidors långa packningslista. Guuud va jag är sugen på att resa. Komma bort från Stockholm ett tag o bara tänka på roliga saker! Såklart kommer jag sakna många här hemma, speciellt min underbara pojkvän! Sjukt jobbigt att vara borta en vecka utan att ha CHANS att träffa honom! Men mycket telefonpratande blir det nog med många av vännerna, det är ju bara och ringa för jag och Ebba har ju våra mobiler hela tiden. Nu ska jag fortsätta packa ner mina saker som ligger över hela rummet just nu. Måste hitta en resväska att ha nu med det samma!


 Bilden visar bara början på min packning, mycket mer ska ner i väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0