6 / 3 - rubrik?

jag har kommit på att mina rubriker alltid är så tråkiga. Men grejen är att jag gillar dom inte alls, så jag slänger bara upp något som har med inlägget att göra, väldigt tråkigt får man ju faktiskt säga!

Innebandymötet igår gick väl helt okej, Per hade laddat upp med massor av läsk/mineralvatten/chips osv, kanske inte så "passande" då vi har lagmöte, men gott var det! Vi gick typ igenom vad alla tänkte göra till nästa år, och som väntat så skulle vi knappt ha ett helt lag kvar. Antingen går alla som ska fortsätta till olika klubbar, som är väldigt tråkigt, eftersom vi har ett bra lag som utvecklats mycket under åren! Ett annat förslag var att vi skulle ha ett samarbetskontrakt med Väsby som är i samma situation med spelare typ. Om det blir bra och Väsby är duktiga och sådär, tycker jag idén är bra. Men man vet ju aldrig, sådanna kontrakt och sammarbeten kan ju även bli en hel flopp! Men jag ser possitivt på att kanske inte behöva hitta en helt ny klubb till hösten!


Izza, Tessan Pillis. GULLUNGAR


Tessan äter massor av chips, behövs på hennes perfetka kropp! :D


Paula (min älskade och äldsta barndomsvän!) satt parkerad med minst en chipspåse under hela kvällen :D

Allt från mig, träning ikväll!

Kommentarer
Postat av: izabelle

haha fyfan, jag gillade inte idéen alls! menmen, det är som det är.. <3

2009-03-26 @ 18:30:05
URL: http://oproffisonell.blogg.se/
Postat av: izabelle

haha fyfan, jag gillade inte idéen alls! menmen, det är som det är.. <3

2009-03-26 @ 18:30:24
URL: http://oproffisonell.blogg.se/
Postat av: paulie

hihi, jao vad gott det var!

saknar dig älskade bardomsvännen<33

2009-03-27 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0