6 / 3 - två veckors 'lov'

Borta två veckor från skolan, FATTA VA SKÖNT!!! Det känns som att den här veckan har gått på typ en sekund och vi bara gått någon dag i skolan. Dagen idag gick väl okej den med, inte något nytt eller så. Efter skolan fick jag med mig brudarna ner på stan en sväng. Tyvärr behövde jag åkte rätt tidigt för att mamma ska hjälpa mig och färga utväxten alldeles strax! Vad jag köpte kommer på bild här nere! Och nu blir det fullt med packning till åre!

Dagens outfit; marinblå&vit randig tubkjol från GT, 99 kr.
vitt linne från H&M, vanligt rätt långt.



Allt från H&M;
1. Garnier sminkbortagning, 49,50 kr
2. H&M lösögonfransar, 39,50 kr
3. H&M puder, 49,50 kr
totalt: 138,50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0