7 / 3 - äntligeen

Matchen idag var mot BeleBarkaby, dom som alltid ligger topp i serien. Och eftersom vi kör i division 1, den bästa serien för 94or i stockholm kan man ju tänka sig att dom är rätt bra. Vi har typ alltid förlorat mot dom med udda mål trots att vi de senaste åren blivit mycket bättre och spelar lika bra som dom. Förra matchen t.ex. gjorde vi tre mål direkt och efter mindre än 3 minuter tog dom timeout. Alltså va vi väldigt revanshsugna idag och det gick ju rätt okej, det slutade faktiskt 2-2!!! Haha känner att speciellt två av deras spelare va aas arg på mig hela matchen för att jag körde henne över sargen, det va ju ändå hon som stoppat upp sin jävla klubba i min tröja?!!!

Haha, nöjd med matchen trots att jag typ höll på att spy varje gång jag fick en armbåge i magen. Bara att ta nya tag, om 4 timmar sitter jag på tåg till åre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0