7 / 3 - åre next

Det här blir sista inlägget för mig här hemma i stockholm. Ska nämligen packa ner datorn och resten av sakerna i väskan nu. Förhoppningsvis och troligtvis kommer både jag och Ebba blogga från åre, bara vi får i ordning på internetet. Det ska inte vara några problem men man vet ju aldrig. Det kommer verkligen bli jätte kul att komma iväg, det har varit så mycket med skola och allting nu de senaste veckorna så att åka ifrån Stockholm till åre med Ebba, som jag känt i 4 år och trivs väldigt bra med kommer bli sjukt kul. Men såklart kommer jag sakna andra personer grymt mycket när man åker iväg också. Vänner och speciellt Sandro... Haha jag kan slå vad om att jag kommer gråta på tåget, haha!

KYSS, ha en trevlig kväll och natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0