11 / 5 - konfa

Juste glömde berätta om söndagen. Izza sov ju hos mig och vi fick gå upp TIDIGT! Runt 9. Eftersom jag och Amanda skulle på konfa hela dagen. Det blev jätte stressigt! Vi var i alla fall på högmässa först, långtråkigt! Sedan åkte vi till naturhistoriska för att kolla på "den biologiska utvecklingen" haha eller något liknande kallade dom det. I alla fall, hur det sägs att människan skapades utifrån biologin. Jag har aldrig hört någon annan konfagrupp göra något sådant? Det var helt okej, vi har ju en så bra grupp så! Efter det stannade några kvar och kollade på den där utställningen med gaydjur, medans jag, Alexander, Erik, Marcus, Kalle, Hedvig och Isolde åkte mot fridhemsplan. Killarna försökte få med mig och Isolde att spela bowling, men det är kanske inte direkt våran grej. Vi gick samma väg hem i alla fall. Det var trevligtvärre!

Nu ska jag till skolan om ett tag. KYSS
Bildbrist och därför en bild på Emma sen grillningen. Syns inte mycket menmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0