11 / 5 - "långsamare än en fosil i en trappa"

Guuud nu ska ni höra på våran träningsmatch, det är HELT sjukt verkligen! Vi ade fått ett mail från ett lag, som presenterade sig ungefär som "ett blandat lag från 16 år som precis börjar spela tillsammans och vill ha lite matcher". Om man tar kontakt på det viset till ett DJ lag tror väl alla att det är ett gäng tjejer runt 16-18 år, precis som ett DJ lag, vist?

Grejen var bara den att när jag kom till hallen stod alla och viskade med varrandra och jag undrade såklart vad som stod på, jag fick typ ett snabbt svar som "dom har typ ljugit om vad dom är för lag" och jag fattade ju verkligen NOLL! Men när jag får se deras lag så förstår jag.. Mer än hälften av laget har typ olika handikapp. De är TVÅ tjejer och resten vuxna killar / gubbar!!! Den äldsta gubben var 65 år. Det var typ tre vuxna som inte hade något handikapp och dom sköt svinhårt. Resten gick typ bara runt. Alltså vist inget emot handikappade verkligen inte... Men tänk er att vara råtaggad till en match som man tror är mot jämngamla tjejer, så möts man av något sådant! SJUKT! Alltså just att alla är killar/gubbar, det brukar man ju i alla fall nämna när man tar kontakt med unga tjejerJag hade i alla fall galet svårt att tagga om efter det och tror hela laget hade det, man blev verkligen chockad! Juste rubriken också innan jag stänger av datorn... En av de handikappade tjejerna var rätt 'stor'. Och hon kunde verkligen inte springa så snabbt om man säger så. Perre våran tränare kom med skönaste kommentaren! Vet inte exakt men något liknande: "hon är långsamare än en fosil i en stentrappa" Så klockren!

Gud, kvällen har varit helt sjuk i alla fall! Ses imorron, KYSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

AHAHAHAHAHA DET VAR FAN DET SKÖNASTE PERRE SAGT NÅGONSINN!

2009-05-12 @ 19:05:37
Postat av: Anonym

faan va taskigt..gud va du trycker ner de med handikapp..de kan väll också vara roliga att köra imot någon gång.

2009-05-12 @ 21:47:50
Postat av: Amanda

Hon skriver ju att hon inte har något emot handigkappade? Och föresten skriver hon ju typ att det var roligt att möta dom också. Men man blir ju lite chockad, och de visste inte ens hur man höll i innebandyklubban. Och det var roligt..

2009-05-12 @ 22:27:21
URL: http://amandly.blogg.se/
Postat av: MIKIS

hahahhaha aa as skön! "hon e lika snabb som en fossil i en stentrappa" HAHA sååå kul!

2009-05-13 @ 22:36:08
URL: http://mikiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0