11 / 5 - om du lämnade mig nu

Hejhej, DÅLIG uppdatering... Men det har varit fullt upp hela helgen verkligen! Jag åkte ju ut till landet i fredags och tillbaka tidigt på lördagen. Åkte direkt in till stan för att hjälpa Izabelle köpa klänning. Vi gick runt i solen och hade jätt mysigt. På TC så uppträdde blandannat RMK och Ison&Fille. Trevligt värre! Det bestämdes att vi skulle grilla med Emma och Oldoz på kvällen, så Izza åkte hem till familjen ett tag samtidigt som jag mötte upp Filla! Vi gick också runt lite grann, fikade osv. Det var sjukt mysigt för det är alldeles för sällan jag träffar henne!

Hon följde i alla fall med hem till mig för att jag skulle ta med lite saker till kvällen, sedan gjorde vi sällskap på tåget eftersom båda skulle till Norrviken. Jag träffade Izza där och vi köpte läsk och chips på ICA. Sedan åkte vi bort mot badberget och mötte upp Emma&Oldoz. Även Edwin, Jonte och Maxim(?) var där. Vi hade jätte mysigt och grillade korv osv. Efter ett tag blev det i alla fall kallt och vi åkte hem till Emma. Ludvig och Paloma kom dit också. Tyvärr behövde jag och Izza åka efter ett tag...

Det var min Lördag! KYSS


Filla baby!


Izza&Ida vid Norrviken


GRILL!


Izza and the boys, hihi!


Oldoz&Ida, haha!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

men sexigt värre, haha ser ut som jag har västa dubbelhakan!

Men jag bjuder väl på den då -.- <3

2009-05-13 @ 16:14:28
URL: http://lollusochizzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0