13 / 5 - lucky me

Okej, liteduktig är jag faktiskt! Direkt när jag tryckt på knappen för att publicera senaste inlägget så reste jag mig från stolen, satte på mig joggingskor och gick ner och sprang. Utan att tveka en sekund. Det är så mycket lättare att komma ut när man har bestämt sig för det! Och det är ju verkligen skönt när man väl kommer ut! Trots blåst, och två ben som var helt stela och krampade & ett par knän som var lika dåliga som alltid så gick det bra! Jag sprang hela vägen till stadshuset och hela vägen tillbaka utan att stanna. Eller jag stannade 30 sekunder när jag skulle vända och springa tillbaka, men det räknas inte. Det är ju en kort runda på ca 3 km bara. Så om jag försöker springa den nästan alla dagar med någon dag som jag vilar på så borde ju min kondition bli lite bättre vist?

Nu är det dags för mig att äta lite mellis och kolla avsnitt av The City. Visst är Witney söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0