13 / 5 - visa

daghar jag fått hem mitt bankkort som jag och mamma var och fixade förra veckan typ. Usch jag vill verkligen inte ha ett! Eller vist det är ju skönt o ha ett där man kan ha alla sina pengar och så. Men jag känner verkligen att jag kommer shoppa upp allt. Eller om ni förstår.. Jag har verkligen ingen uppfattning om hur mycket pengarna är om jag bara ser en siffra. Det kan låta som mycket pengar, och vipps så är dom borta! Jag gillar att kunna känna pengarna, HAHA! Det låter säkert sjukt men jag tycker inte alls det där med att bli "vuxen" och ha massor av kort och konton hit och dit låter bra alls!

Skulle föredra att ha alla mina miljoner kronor som jag kommer ha när jag bli vuxen under kudden, sova med dom och veta exakt var dom är! Haha knasig tjej jag är!


Haha vet inte riktigt varför jag strök över numret, har en känsla av att det inte är så bra att lägga ut här på bloggen? :P
KYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, följ våran blogg

fin blogg:D

2009-05-13 @ 18:43:39
URL: http://hannorochalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0