13 / 5

Hejsan! Gud nu är det VERKLIGEN skärpning! Jag har sagt det så många gånger förut, jag måste verkligen komma igång med joggningen. Men det blir ju aldrig av. Jag säger ALLTID att jag är lite förkyld, att jag har haft ont i knäna hela dagen, jag är för trött, det spelar väl inte så stor roll om jag hoppar över det en endaste gång(?), jag springer imrogon istället. Shure allt dedär stämmer in på mig, jag är helt slut efter att jag kommer från skolan och skulle göra vad som helst för att lägga mig och somna. Problemet är bara att när jag säger något liknande varje dag när jag har tänkt ut och springa så skjuter jag ju på det hela tiden och det blir aldrig någon bra rutin på allting. Men idag ska jag ut och springa, sitter i träningskläder och ska bara få ork att faktiskt resa mig upp och sticka ut. Nej, slut snackat här, dags att röra på sig!



Cecilia&jag i vintras(?) eller möjligtvis lite in på "våren" / vårterminen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0