14 / 5 - I live for you

Efter skolan så åkte i alla fall jag, Liv och Sara ner till stan. Jag köpte en ny plånbok eftersom jag har så sjukt mycket kort nu med bankort och leggitimation och allting, fick inte ens plats innan, så det var dags nu.. Men jag är så sjukt kräsen med sådant där, jag hittar aldrig någon perfekt. Men det blev en helt okej vid med 'bling' på från Accent för 199 kr.

Men egentligen så var det inte det vi var nere på stan för att göra. Vi fixade lite hemligheter. Förlåt Emilia att vi behövde skaka av dig till Ebba och Yasmina men vi var tvungna ;-)


Helt okej, jag får plats i alla fall!


Från matten, har ingen aning om var vi håller på med, Sara och mitt hår i alla fall!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0