14 / 5 - we can stay together like friends

Godagens gott folk! Sitter och "taggar" inför träning ikväll. Nej ska jag erkänna så har jag riktigt tråkigt verkligen! Har letat runt lite på internet efter klänningar, kjolar, shorts, tunikor, tröjor, väskor, skor, armband, halsband, örhängen. Ja, allt möjligt. Jag skulle så gärna vilja ha sjukt mycket pengar så man kan köpa allt det man vill ha.

Skolan just nu är riktigt chill verkligen! Vi har SJUKT mkt håltimmar eftersom alla lärare verkar ha gått upp i rök?! Nej men vissa rättar nationella för 9orna och vissa är på möten och sjuka osv. Jag skojjar inte, vi har haft håltimmar typ alla dagar den här veckan.
Måndags - ingen spanska
Tisdags - Slutade efter musiken, ingen livskunskap eller klasstid (90 min tidigare än vanligt)
Onsdag - Tror faktiskt inte vi hade någon håltimme..
Idag - Varken något NOlabb eller SO. Slutade runt halv 2(?)



Mohaha, GAMAL bild på mina FJORTISAR :-)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0