15 / 5 - here comes the sun

Hejhallå! Jag har precis kommit hem från en toppen eftermiddag hoss Emilia tillsammans med Liv och Sara. Vi var hos henne för att fira hennes födelsedag förra helgen. Av mig, S & L fick hon en handkräm och en kräm för nagelbanden. Tror hon blev glad för det. Vi har i alla fall haft sjukt kul och tagit massor av bilder osv. Som kommer komma in senare ikväll eller imorgon. Hinner inte nu eftersom jag måste fixa, för jag, Cecilia, Lollo & Oldoz ska typ gå på RIX FM ikväll. Emilia kanske skulle följa med, jag vet inte riktigt :-)

Istället för massor av SJUKA bilder från oss så hittade jag massor av bilder på Ebba, Emilia & Yasmina på facebook. Och det är SJUKT hur fina bilderna är! Den här är en jag gillar GRYMT mkt! Älskar verkligen Ebbas skratt! :-D KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0