16 / 5 - ta dagen som den kommer

Riktigt mysigt väder ute eller hur! Och hur utnyttjar man det alldra mest om inte sitta nere vid vattnet vid gamla stan och äta en smarrig ben&jerry glass?! Det var i alla fall det som jag och Robin gjorde. Satt i solen och pratade om allt mellan himmel och gjord typ. Haha nej, men lite om vad som hänt sen senast vi sågs. Det är alltid lika kul! Du är grym tjejen, de vet du va?! Alltid på lika bra humör med henne.

Vi gick en snabbis till Gina och kollade lite, inget som var speciellt bra därifrån idag. På vägen köpte jag en smothie och Robin en chailatte, sedan fortsatte vi mot tunnelbanan och skildes vid fridhemsplan där jag gick av. Trevlig dag!
Om ca 10 minuter ska jag upp till tunnelbanan igen för att åka ut mot brommaplan, ska ta bussen ut till landet därifrån. Har fått för mig att det är melodifestivalen idag? Kanske ska göra ett nytt försök med att titta på det, semifinalen gick ju inte så bra för min del, slutade titta efter två bidrag och missade helt och hållet Sverige. Men är det så, är den stora finalen idag?


Solstråle!


Haha inte riktigt taggad på kort idg med mitt utseende! :P


Världens godaste glass! plus en av mina naglar, så ser dom ut efter att Emilia piffade till dom igår!


LOVE


Ännu en bild på värdlens sötaste tjej!

Nu ska jag packa ned datorn, KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0