16 / 5 - there's nothing left

Goodmorning sunshines! Lördag morgon och det betyder att man får sova hur länge man vill! Blev till ungefär 10 i 11 då alla andra började vakna och stöka runt i köket. Jag är väldigt känslig för ljud och speciellt ljus när jag sovet. Måste ha det tyst och mörkt annars vaknar jag direkt!

Idag är planerna att möta upp Robin och åka till Ben&Jerry serveringen. Sitta ute i solen och typ bara prata kanske. Jag tycker det låter helmysigt! Efter det tror jag att jag åker ut till landet, ska försöka ha med datorn så jag kan blogga där! Annars kommer jag in till stan igen imorgon efter en extra träning med innebandyn. Då kommer det komma bilder från hela helgen!
Dags att ta reda på vad Robin gör! KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0