16 / 5 - to die for

Är jag inte sjukt duktig?! Jag hade tänkt ha en riktigt lugn kväll och vara utvilad inför träningen imorn. Eller rättare sagt jag trodde inte jag skulle ha tid att träna idag. Men efter att jag åkt ut med bussen och pappa hämtat mig vid hållplatsen vid tapström och vi handlat osv, så stack vi ut och sprang. Är faktiskt lite stolt. Benen fortsätter att vara helt stumma osv, men annars gick det bra och det var verkligen skönt att vara ute.

Nu sitter jag och kollar på 1an och såg nyss Sveriges bidrag i Eurovision songcontest. Jag chansar på någon av de 4 sista platserna. Inte bra gjort alls faktiskt. Varför röstade inte Sverige på snygga EMD elr något?!!



Katten ute och går i koppel. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0