18 / 5 -

Sitter och taggar med djurgårdslåtar här hemma! Det är ju både råttkross ikväll plus våran match mot Vallentuna dam typ? Därför kan jag tyvärr inte gå och se vårat kära djurgården... Synd värre!
I alla fall, jag sitter typ helt död här hemma. För jäklar vad trött man blir efter bara en dag på sexårs! Aldrig trodde jag att det skulle vara så krävande att vara med "små söta lugna barn", vist små och söta, shure! Men dom är ju som vildar allihopa! Jag och Sara skulle nämligen gå och bära/släpa på 5 ungar som hängde och klängde i oss varje steg vi tog. Dessutom skulle dom hålla på att prata bebisspråk och leka mamma pappa barn med oss? Allså var vi verkligen så påfrestande när vi var små och det kom någon yngre till våran sexårsverksamhet?

JAG ÄR I ALLA FALL UTMATTAD!!! Hur ska jag klara två dagar till?!! (Fast jag fick faktiskt massor av teckningar från barnen!)
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0