18 / 5 - om du lurar mig

Godmorgon. Sovit gott? Min sömn har väl vari sådär. Kunde inte somna igårkväll pga huvudet. Jag gick och la mig runt 10 kanske. Läste lite ur engelskaboken till halv 11. Sedan gick det verkligen inte att somna! Usch usch! Jag är jätte trött! Och önska mig lycka till idag, jag ska ju vara med alla sexåringar. Jag är inte den bästa på barn kan jag ju säga! Eller allså jag tycker inte illa om barn men jag är inte bra på att "ta hand om dom". Liften i åre fixade jag och Ebba grymt bra ju att springa och lyfta upp alla små som trillat osv. Men nu ska man ju liksom ha hand om dom osv. Haha jaja det löser sig, jag är ju med Sara som varit på sexårs innan!

KYSS

Kommentarer
Postat av: ebbaaaaa

hah a ida jag fixade det veeerkligen, hah jag slog ju liften i den lilla flickans huvud ;) fast det var ankarliften hah skyller ifrån mig*

2009-05-18 @ 20:16:55
URL: http://ilovesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0