19 / 5 - lets have some fun

Som ni har märkt så har jag kollat klart på filmen. Haha den var aas sorglig! Jag har typ svårt för att gråta när jag kollar på filmer med kompisar. Men när jag sitter här hemma alldeles själv så blir det nästan en pöl runt om mig.. Haha inte riktigt men nästan! Det finns en film. Min favoritfilm, och ni vet vilken! Som jag gråter till exakt varje gång jag ser den! The Notebook. Andra filmer kan jag bara gråta till den alldra första gången, vist jag kan bli "berörd" om jag kollar på den mer än en gång men inte riktigt gråta. Haha. Intressant diskussion jag har här hemma med mig själv, not!

Vad ska jag göra nu då? Kolla runt på lite olika bloggar kanske. Ni får mer uppdatering sen. Jag känner mig på riktigt blogghumör idag! KYSS



 ? :-P Riktig bildbrist som ni kanske märker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0