19 / 5 - minneslucka

Det där med att vara grymt sugen på bloggandet idag la sig efter ett tag. Jag fick sjukt tråkigt framför datorn och allt annat som fanns att göra hemma så jag satte mig med boken jag håller på att läsa. Det är den andra boken av män som hatar kvinnor. Aldrig har jag satt mig under en eftermiddag/kväll bara för att läsa. Men jag är inne i de 50 sista sidorna och jag kan säga att det är klart spännande och man fastnar sjukt lätt i boken! Jag hade noll koll på klockan! Trodde att jag bara läst i några minuter.. Och i och med det så försvann alla ideer om vad jag skulle skriva om här på bloggen. De kanske kommer tillbaka imorgon?

Eftersom jag faktiskt kommer kunna blogga imorn. Jag berättar mer om de ändrade planerna med avfärden till Falun då. Nu ska jag läsa äääääännu mer ur boken! Haha läsoman?!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0