2 / 5 - landet

Dååålig uppdatering förlåt! Men som sagt så är jag på landet och när det är så sjukt fint väder är man inte speciellt taggad på att skriva i bloggen. Jag är helldre ute och blir brun! Men eftersom jag la upp lite bilder på facebook så tänkte jag vara lite snäll mot er också! :-)

Valborgen var väldigt rolig. Jag och Robin åkte runt på hennes moppe och gjorde lite allt möjligt. Vi var uppe i Nibbla backe och kollade på majbrasan precis när den höll på att brinna ut. För mycket småbarn och vi åkte bort mot konsum i träkvista. Elias i min klass var tydligen vid skaterampen och det dära, så vi åkte bort dit och typ sa hej och sådär, men han skulle åka hem så vi fortsatte att åka runt. Det blev väldigt kallt så vi åkte hem runt jag vet inte när, men i alla fall så tillbringade vi resten av natten i hennes källare, med massor av bilder och sådant. Men bilder orkar jag inte lägga upp nu så det får bli hemma i stan på söndag eller något, kanske ikväll.

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0