20 / 5 - another step

Godmorgon höll jag nästan på att säga, haha. Men det är så att jag faktiskt har sovit lite grann. Jag kom hem runt 1 kanske efter att ha varit i ursvik med barnen. Satt lite vid datorn utan att blogga och när Victor kom hem så började vi kolla på en Beck film. Och vips så sov jag!
Nu är jag i alla fall vaken och ska börja packa snart. Jag åker ju nämligen inte upp idag till Falun som resten av laget!!! :-( Malin i mitt lag skulle ha åkt upp imorn morgon eftersom hon inte kunde åka idag, i bilen skulle dom haft med sig våran tränare också, som jobbar fram till halv 6 på morgonen. Men hon har fått träningsförbud pga en fot hon gjort illa(?) så hon ska inte med till Falun alls. Istället får jag och Mamma som är lagledare vänta tills imorn och åka och hämta upp Henrik utanför hans jobb vid halv 6 och sedan vidare mot cupen. JÄTTE jobbigt ju! Jag kommer behöva gå upp vid 5, kanske tidigare!!!!

Jaja, lägga sig tidigt ikväll!
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0