20 / 5 - just dream about u&me

Dags för att krypa ner i sängen snart väl? Jag har fått iordning på packning och jag tror jag har med allt (?!) Hoppas det, för det är långt upp till Falun tror jag och man åker inte direkt tillbaka för att hämta något ju! Hoppas på det bästa i alla fall :-) Brudarna har i alla fall kommit in i stugorna och så. Så boende har vi! Väckarklockan är ställd på 10 i 5 för att sedan åka hemifrån 10 över.

Juste jag har hittat en sån sjukt söt klänning som jag bara måste köpa! Men jag funderar fortfarande.. Den är nämligen svart, hur kul är det på en skala 1-10 under sommaren? Men inte så fasligt dyr, så jag kan kosta på mig en somrigare också!

Godnatt och förvänta er inget inlägg förens tidigast söndag. Jag hoppas att alla önskar mig och mitt lag ett stort lycka till, det kan vi nämligen behöva! :-) KYSS

Kommentarer
Postat av: sofia.e

Lycka till! :)

2009-05-20 @ 23:15:59
URL: http://zuiz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0