25 / 5 - summer nights

Tillbaka till bloggen! Helgen har varit suverän men jag är helt utmattad! Vi hade två matcher varje dag och gick upp TIDIGT. Inte bara det, under de timmar vi fick sova så blev vi störda ändå. Gissa av vad? Massor av "fjällhundar" (?). Det var utställning på det stället vi bodde (MITT UTE I SKOGEN!!!) och det var sjukt många sådana hundar (vi trodde det var vargar först) som bodde där och dom lät förjävligt! De ylade och skällde ständigt dygnet runt typ. jaja. Matcherna gick väl sådär. Vi hade en svår serie men kämpade på bra tycker jag. Ingen medaljplts dock.

Vet inte, finns inte så himla mycket roligt att berätta om man inte var på plats i Falun och var med. Kan i alla fall passa på att säga grattis till våra grannari Falun, Järfälla som vann sin p94a serie :-)
Nu ska jag iväg på träning. KYSS

Bara tre av bilderna sen helgen. Kommer komma fler antingen här eller på facebook.


från v. Ragna, Lollo, jag, Bella, Mickis


Från v. Lollo, jag, Cissi, Bella, Andrea


Typ alla brudar innan de skulle ge sig av från Rotan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0