26 / 5 - some say love it is...

Hej darlings! Förlåt för att jag inte uppdaterat mycket alls sedan Falun. Men jag har varit sjukt trött och är det fortfarande. Jag har jätte svårt att ta igen mig efter en sådan fullspäckad helg med så lite sömn. Dessutom har skolan dragit igång nu och jag känner att det är väldigt mycket som är lagt de två sista veckorna. Därför har jag pluggat för matteprovet som vi har imorn för fullt idag, det har inte gått så bra...

Men i alla fall om jag tar dagen lite snabbt. Jag var i skolan som var som vanligt. Förutom att vi hade håltimme från livskunskapen och sedan är sista lektionen bara vitatimmen där vi som inte har råd bara sitter och läser tidningar?! Därför var det ingen ide att vara kvar i skolan så hela klassen drog typ efter musiken.
Cecilia kom in till stan och vi gick hem till mig för att båda behövde plugga. Det blev inte så lång tid för hon var sjukt trött och jag skulle följa med mamma och pappa och kolla på Victors teateruppspel. Hehe japp, min lillebror går på teater! Sedan hem och plugga igen och nu sitter jag här. Funderar på att kolla på film!

Lite fler bilder från Falun, massor av andra finns på facebook. Och KYSSAR


HOPP! Pillis, Cissi, Ragna, Tessan, jag, lite Amanda, Mickis


Lollo och jag med hennes hjälm


bänken!


I love Mickis!


Me & Tessan! Min smilis<3


jag vågade hälsa på "vargarna" till slut, hehe :$


Ragna, Tessan, jag, Izza vid vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0