27 / 5 - soliga dagar

Hejsan! Och stort förlåt! Haha jag ska inte börja säga så efter varje dålig uppdatering jag lovar, men det är mycket nu på slutet av terminen. Jag kom för bara några sekunder sen på att jag har svenska läxa tills imorgon, har ca 20 sidor kvar i boken plus frågor.. Wooooopsi! Som tur är så vet vår svenska lärare att jag alltid lämnar in i tid i vanliga fall så tror det är lungt om jag lämnar in en halv dag försent. Hehe.

Annars idag har jag varit på stan och shoppat loss! Bilder och sådant där på vad jag har köpt kommer imorgon. Men knasiga H&M glömde ta bort en sådan där pipsak, fast den pep inte när jag gick ut så jag måste åka tillbaka imorgon med kvittot och allt, segt! Efter en runda på stan så mötte jag upp Amanda och vi drog till konfan. Jag måste ju säga att vi seriöst har bästa gruppen! :-)

Inga bilder idag, det är dags för mig att sätta igång med svenskan nu ! ;o
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0