28 / 5 - our last goodbye

Juste nu vet jag vad det var jag glömde nämna innan. Vi har nämligen haft melodifestival idag i skolan. Under våren så har alla 7/8/9or jobbat med att göra låtar. Antingen helt egna eller bara sätta ny text till en redan befintlig låt. När alla låtar är  färdiga så röstar varje klass fram ett bidrag och sedan har vi en melodifestival. Som sagt så var den idag. Och Felicia blev framröstad i våran klass att vara med. Ni ska bara höra hur SJUKT bra hon sjunger, det är verkligen galet! Under hennes framträdande idag så rös jag hela tiden. Grymt vacker låt hon har skrivit (satt text till), och hennes röst, jag döööör verkligen! Synd att hon inte vann bara, tror det beror på att sexorna röstade också, dom ska alltid förstöra allt!

Men grymt bra jobbat sötnos, du äger! :-) Ni får också bilder på de linne&kofta jag köpte igår. KYSS


Felicia på scenen!


Grå kofta från Zara, 149 kr.


Rosa linne från Salt(?) 99 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0