28 / 5 - youre perfect in my eyes

Godagens! Egentligen borde jag i just detta ögonblick sitta och läsa min engelska bok som vi ska vara färdiga med tills imorn. Det tänker jag också sätta igång med en liten stund efter det här inlägget. Vid 8 så tänker jag däremot sätta på radion oavsett om jag är sjukt längt ifrån att vara färdig eller inte. Jag ska nämligen lyssna på den mest värdelösa matchen på länge. AIK-Hammarby. Äckliga lag, men man är ju tvungen att hålla koll...

Jag var och fixade med klänningen idag, så nu har jag inget tjuvlarm på den längre. Härligt! Den är sjukt söt verkligen och jag sitter med den på just nu. Men inga bilder på den förens skolavslutningen. Ifall det inte skulle vara så att jag använder den innan dess och har något annat den 9de.



Har lagt in bilder från Falun på datan nu (från min kamera). Inte så mycket att se. Förutom en liten bild nu sådär bara. Med nuduschat hår står jag i skidbacken som låg vid stugorna, och det var snö kvar!!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0