29 / 5 - inatt är jag din

Hemma från skolan dåra. Som vanligt en väldigt skön dag, fredagar. Tyvärr så sket sig allt när vi hade bild idag! Jag hade gjort texten till mitt skivomslag på photoshop och eftersom skrivarna i skolan typ är sämst, så blev bilden bara suddig när jag skrev ut! Därför fick jag göra om HELA min baksida och kommer få fixa jätte mycket med framsidan nästa gång. Surt! Jag hoppar över att springa idag och ägnar mig åt att packa istället.

Jag (och de flesta tjejer) kan ju inte göra som killar och bara lägga ner 1-2 ombyten för en helg och sedan vara glad och använda dom kläderna. Jag har beslutsångest plus att jag aldrig vet dagen innan vad jag vill ha på mig dagen efter. Jag har försökt lägga fram kläder på kvällen för att sedan ha dom dagen efter, men på morgonen har jag ändrat mig ändå. Det är verkligen hopplöst att vara tjej ibland när man måste släpa med sig sjukt mycket grejjer. Men jag skulle aldrig för något i världen vilja vara kille, så sjukt tråkigt det borde vara!
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0