3 / 5 - honey honey

Oj, jag höll helt på att glömma bloggen! Vilken kattastrof va? Haha! Neej men i alla fall, kvällen har jag ägnat framför tvn och Gossip Girl. Alltid lika svårt att komma ihåg tiderna på tvn nu ju! Tog sedan en lång dusch och efter det fixade jag naglarna framför Wipeout (heter det så?) I alla fall, den där hinderbane-grejen på 5an. Jag måste nog vara den sämsta nagelmålaren i världen. Eller i alla fall den med minst tålamod! Jag kan inte komma ihåg en ända gång som jag väntat tillräckligt länge på att lacket ska torka. Jag tror nämligen att det är tort, sedan råkar jag komma åt något och vips så har allt kladat och blivit jätte fult... Ska städa iordning rummet så jag kan få min försenade månadspeng imorgon! Önska mig lycka till, det är ju så tråkigt!

Jag vet inte om jag nämnde att jag var på stan med Emilia, Sara och Yasmina efter skolan i torsdags. I alla fall, nagellacket som jag målade med idag köpte jag då och dessa två skor, som jag tyckte va jätte söta faktiskt! ;



Vad kallar man de? haha skor-med-knytsnören. Ljusrosa från H&M för 98 kr!



vita/beiga sandaler, också från H&M, 78 kr!

KYSS

Kommentarer
Postat av: essie

aha det är dem skorna, jag har ju dem gula&vita.

2009-05-05 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0