30 / 5 - kusin vitamin

Nu är jag här igen. Eftersom jag inte tog med min dator och farmors dator har fått virus har jag lite svårt att få till bloggandet. Vi kom i alla fall upp igår runt middagstid och vi åt i Gränna på något "café". Efter det åkte vi vidare till bankeryd och träffade min kära pyssling. Ni kanske jag tror jag förväxlar det med syssling, men nej, hon är min pyssling. Hennes farmor och min farmor är kusiner, haha släkt på långt håll! Vi pratade i alla fall lite hemma hos farmor och farfar och sedan fortsatte vi hemma hos henne. Vi gick hem och sov osv.
Idag har vi varit nere på "stan" Jönköping har en shopping gata, jag måste vara väldigt bortskämd som bor i Stockholm, hehe. Köpte i alla fall en tunika som jag kollat på många gånger innan. Funderar faktiskt på att ha den på skolavslutningen.

Nu gör vi inte mycket alls, jag ska avsluta inlägget snabbt så att inte kusin och lillebror sabboterar allt, dom ska nämligen ha datorn till något spel. Sämst! KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0