31 / 5 - everyone searching for love

Nuuu är jag hemma från Jönköping! Har inte en enda bild tyvärr från helgen, får se om pappa har några på sin iphone. Jag skulle ju pluggat massor massor massor i bilen, men det enda jag hann göra var att läsa ut engelskaboken. För sedan somnade jag tyvärr. Man blir faktiskt väldigt trött av ljudet från bilen. Så nu alldeles strax ska jag sätta mig med datorn i sängen och skriva frågor till mitt Geografiprov. Det är det alldra lättaste sättet att plugga tycker jag. Läsa från boken och skriva in frågor och svar på datorn. Det tar rätt lång tid. Men man lär sig JÄTTE mycket på vägen. Sedan har man ju frågorna att fråga och svara på.

Måste försöka hinna springa ikväll också, jag har ju omprov på coopertestet på tisdag, och jag känner att det inte alls kommer gå bra, jag har ju inte börjat med försäsongen än och har inte alls hunit springa mycket nu den sista veckan (inte en endaste gång) för det är det alldra sista med skolan osv...
Jaja, dags att sätta igång, KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0