4 / 5 - monday

Hemma från en lång dag i skolan. Men den har rullat på utan att något speciellt har hänt. Fick typ ett precis MVG utan att ha pluggat NÅGONTING (förutom precis innan lektionen) på spanskaprovet. Väldigt stolt med det! Eller, alltså vår lärare har verkligen sjukt lätta prov tycker jag. Det är typ en A4 sida med bara tre olika "övningar". Plus att vi typ har prov på samma sak hela tiden. Menmen bra jobbat av mig tycker jag!

Ikväll blir det träning som kommer bli väldigt skönt! Eller, jag är sjuk och jätte täpt i näsan och ont i halsen, men gud vad jag är taggad på att träna! Här nere är lite bilder som jag tycker blev väldigt bra från helgen:







Den första är jag alldra mest nöjd med faktiskt!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0