6 / 5 - jag saknar din röst som viskar i mitt öra

Jag vill bara att ni ska veta att jag lever! Haha. Eller kanske inte riktigt. Jag försöker fördriva tiden eftersom jag tror jag är klar med alla mina uppgifter för dagen. Pappa sitter dock i telefon så jag kan inte fråga om jag får gå. Därför fördriver jag tiden här, genom tråkiga inlägg utan bilder eller något speciellt att skriva om.
Ni kan ju få veta vad jag gjort idag i alla fall;
- skrivit olika adresser i adressbok på datorn
- pantat massor av ramlösaburkar som dom haft stående här på kontoret
- sorterat alla papper och kuvärt i självsortering.
De två sista var bara småsaker och jag tror inte dom kan hitta på något mer till mig...

Jag tror jag stannar vid hötorget eller liknande på väg hem härifrån, kollar in på Gina Tricot eller liknande affär, vill ha någon ny tröja eller något sådant. Sedan vid halv 5 (tror jag) har jag konfaträff och jag möter upp Amanda innan det vid Karlberg. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0