7 / 5 - fast i tankarna



Denna tröja fick jag med mig hem igår innan konfan från stan, typ alla har sådana men de ljusa färgerna är så himla genomskinliga och det vill inte jag ha, men sen när jag hittade den här marinblå så blev tröjan helt plötsligt 'perfekt' 129 kr från Gina



Det känns som att vattenfast mascara 'sliter' jätte mkt på ögonfransarna eftersom man varje dag måste gnugga jätte mkt med bortagningsmedel osv, så idag passade jag på att köpa en ny mascara. Jag gillade min mascara från Lumene så jag sattsar på den fast i icke-vattenfast. 105 kr kicks

kyss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Titta gärna in i min nya blogg, amandly.blogg.se

2009-05-07 @ 17:57:40
URL: http://amandly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0