7 / 5 - suprise!

Juste, jag skulle ju berätta för er om min och Victors överraskning igår! Vi hade för en vecka sen ungefär fått veta att vi skulle göra någonting efter min konfaträff nästa onsdag (igår). Det hade ju jag helt glömt bort men jag och Amanda blev upphämtade utanför kyrkan och vi åkte och släppte av henne. Sedan fortsatte vi i bilen. Och dom som känner mig bra vet att jag hatar att veta att någonting ska hända eller jag ska få någonting eller liknande, men inte få veta vad! Det är skit irriterande när folk ska hålla inne på sina hemligheter osv.. Haha! Så jag sitter och typ skriker hela vägen i bilen vad vi ska göra, men får inget svar.

Sedan parkerar vi bilen utanför Orionteatern och vi fattar att vi ska GÅ PÅ BOUNCE!! Det är verkligen en sån sjukt bra dansgrupp och jag stod verkligen och gapade typ hela showen igenom. Eller i alla fall när dom gjorde "väggen" De hade en vägg och så var de tre av dansarna. De åkte ut som "fack" i väggen så de gjorde värsta dansen och förflyttade sig från "platta" till "platta". Efter det så använde de fortfarande väggen och typ en trampett under. De studsade typ på rygg på trampetten och sen typ "sprang upp för väggen", gjorde typ vålter osv. Fast liksom åt sidan.. Det är skit svårt att förklara, men dom gjorde det i alla fall på själva väggen liksom på vägen upp och ned.. Jaja, skit svårt att förklara som sagt.

Men det var i alla fall AASGRYMT!


Kommentarer
Postat av: Emma LH

har också sett bounce, tre gånger faktiskt. Riktigt bra den senaste :)

2009-05-10 @ 01:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0